در روز پنجم المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور چه گذشت؟

۲۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۱۷۲۷۳ اخبار تصویری

  

رقابت‌های المپیاد دانشجویان کشور در بخش دختران به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است و در پنجمین روز از این المپیاد شرکت کنندگان‌ در ۲ رشته ورزشی به رقابت‌ پرداختند.
 
▪والیبال
رقابت‌های والیبال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز در روز پنجم وارد مرحله حذفی شد که نتایج بازی‌های این روز به شرح زیر است:
الزهرا(س) ۲_ بوعلی سینا همدان صفر
مازندران 2_ پیام نور اصفهان صفر
تهران 2 _ غیرانتفاعی زند شیراز صفر
تبریز 2 _ شهید باهنر کرمان صفر
بر این اساس تیم‌های تبریز، مازندران، الزهرا(س) و تهران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و تیم‌های بوعلی سینا همدان، غیرانتفاعی زند شیراز، پیام نور اصفهان و شهید باهنر کرمان برای مقام‌های پنجم تا هشتم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
رقابت‌های والیبال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور (جمعه) در مجموعه مراحل نیمه نهایی و رده بندی ادامه خواهد یافت.
 
فوتسال
رقابت‌های فوتسال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز در روز پنجم وارد مرحله حذفی شد که نتایج بازی‌های این روز به شرح زیر است:
تبریز 5 _ ایلام صفر
فنی و حرفه‌ای مازندران 11_ تهران 5
علامه طباطبایی 2 _ شیراز 1
فردوسی مشهد 2 _ شهید چمران اهواز 1  
بر این اساس تیم‌های تبریز، فنی و حرفه‌ای مازندران، علامه طباطبایی و فردوسی مشهد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و تیم‌های ایلام، تهران، شیراز و شهید چمران اهواز برای مقام‌های پنجم تا هشتم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


( ۱ )

نظر شما :