• دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401042718452
  • منبع : نمایندگی قزوین

کسب ۵ مدال توسط ورزشکار بوئین‌زهرایی در المپیاد ورزشی دانشجویان

کسب ۵ مدال توسط ورزشکار بوئین‌زهرایی در المپیاد ورزشی دانشجویان

ایسنا/قزوین محدثه حسن‌پور ورزشکار اهل شهرستان بوئین زهرا و مدال‌آور آسیایی در رشته قایقرانی، در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تبریز با شرکت در رقابت‌های شنا موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

محدثه حسن‌پور که در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مسابقات دانشجویان سراسر کشور که در تبریز برگزار شد موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدم.

این ورزشکار بوئین‌زهرایی ادامه داد: در رشته‌های ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲ رشته مختلط انفرادی و گروهی دختران مقام اول را کسب کردم، در رشته ۳۳*۴ متر مقام دوم و در رشته ۶۶ متر کرال پشت مقام‌ سوم این مسابقات را به دست آوردم.

وی درخصوص شرایط تمرین و برگزاری این دوره از المپیاد گفت: با اینکه به دلیل تعطیلی دانشگاه و استخرها در ماه مبارک رمضان برای تمرین زمان زیادی نداشتیم اما مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

دارنده مدال طلای مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور ادامه داد: تمرینات بعد از ماه رمضان زیر نظر دکتر سپیده لطیفی از اساتید دانشگاه تهران آغاز شد و تا زمان برگزاری مسابقات ادامه یافت.

حسن‌پور در پایان با اشاره به کسب مقام‌های مختلف توسط تیم دانشگاه تهران در این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: سرپرست تیم دانشگاه تهران خانم عطیه فراهانی زحمات بسیاری کشیدند و ما توانستیم‌ به یاری خداوند مقام‌های اول تا سوم‌ را در رشته‌های مختلف این مسابقات کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه تهران شعل‌ور شد و در همان سال مقرر شد این مسابقات هر ۲ سال یکبار و به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha