فوتسال/کلین شیت به علاوه مهار پنالتی، دروازه بانی که امید ارومیه را زنده نگه داشت

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۶ کد : ۱۷۵۲۴ اخبار تصویری

 

 

میلاد بوستان بان، دروازه بان ارومیه ای که با کلین شیت نقش ویژه ای در تساوی تیمش داشت امیدوار است بتوانند از گروه خود صعود کنند.

میلاد بوستان بان دروازه‌بان تیم ارومیه در گفت‌ و گو با واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، اظهار کرد: بازی‌های که در سطح المپیاد برگزار می‌شوند ذاتا حساس هستند ولی در این بازی توپ و زمین بازی استاندارد نبودند که این کیفیت بازی را پایین آورده‌ است.

وی ادامه داد: تیم ما که تمرین‌هایش در کف‌پوش معمولی بوده‌ است، در کف پارکت به سختی بازی می‌کند به همین دلیل از نظر من کیفیت بازی‌ها پایین آمده است، ولی در مجموع بازی‌ها خوب هستند و سطح بازی‌ها بالا است زیرا بیشتر بازیکنان از تیم‌های لیگ یک و دو و لیگ برتر هستند ، امیدوارم همه‌ی بازیکنان به نتیجه‌ی مدنظر خود برسند.

دروازه بان ارومیه ای با اشاره به بازی تیم خود در مقابل تیم افسری افزود: تمرین های تیم افسری در پارکت بوده است که یک پوئن مثبت برای آنها به شمار می‌رود، شاید تفاوت زیادی در سطح بازی‌ها ایجاد نکند ولی تیم‌هایی که روی پارکت تمرین کرده‌اند راحت‌تر می‌توانند بازی کنند و این یکی از دلایل بازی راحت و بدون استرس در تیم افسری مقابل ما است، از نظر من تیم افسری توانایی برد تیم ایلام را دارد و ما به صعود امیدواریم.

 


( ۱ )

نظر شما :