فوتسال/نجفی نژاد:تساوی مقابل ایلام صعود به مرحله بعد را سخت‌ کرد/میزبانی در حد نام آذربایجان است

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰ کد : ۱۷۵۳۰ اخبار تصویری

 

سرمربی تیم فوتسال ارومیه ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود گفت: با کسب تساوی مقابل ایلام کار ما برای صعود سخت تر شد.

به گزارش واحد خبر کمیته‌ی رسانه‌ی المپیاد پانزدهم، مرتضی نجفی‌نژاد بعد از کسب نتیجه‌ی تساوی تیم ارومیه مقابل ایلام درخصوص عملکرد شاگردان خود اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم که متاسفانه بازیکنان ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، ما می‌توانستیم تیم برتر میدان لقب بگیریم.

وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان ما خیلی خوب بود و شاهد بودیم که همه‌ی تلاش خود را انجام دادند؛ اما با این تساوی کار ما برای صعود سخت‌تر شد.

سرمربی تیم دانشگاه ارومیه در ارتباط با بازی دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) و ایلام و تاثیر این بازی در سرنوشت صعود تیم ارومیه به مرحله‌ی بعد نیز گفت: دانشگاه افسری تیمی یک دست و کامل است و مطمئنا به‌دلیل نظامی بودن، از آمادگی بدنی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با پیروزی این تیم مقابل تیم ایلام، بتوانیم به مرحله‌ی بعد صعود کنیم.

نجفی‌نژاد در خاتمه در خصوص کیفیت میزبانی تبریز از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه کیفیت میزبانی بسیار عالی و در حد نام و نشان آذربایجان است و ما شاهد رضایت خاطر دانشجویان از شرایط میزبانی تبریز هستیم.

 


( ۲ )

نظر شما :