تکواندو/بزرگی دانشگاه‌های کوچک در تکواندو

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۷ کد : ۱۷۵۳۱ اخبار تصویری

 

نتایج رقابت‌های اوزان زوج تکواندو در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در تبریز مشخص شد و تکواندوکارانی از دانشگاه‌های کوچک کشور به مدال رسیدند.
به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، با پایان یافتن این دور از رقابت‌ها، امیرحسن دوستدار از صنعتی همدان در وزن 58- کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت و سیدمحمدرضا قریشی از شیراز نیز به مدال نقره رسید. هم‌چنین در این وزن، امیرعلی دعاگویان از فنی و حرفه‌ای مازندران و امیرسالار امیری فرد از ایلام مشترکا سوم شدند.
در وزن 68- کیلوگرم نیز هادی تیران ولیپور از خوارزمی تهران طلایی شد و امیرحسن ساداتی از فنی و حرفه‌ای مازندران مدال نقره کسب کرد. حماد همتی از غیرانتفاعی بم و معین هاشمی از اصفهان نیز به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.
مجتبی روحی از شهید بهشتی تهران توانست در وزن 80- کیلوگرم به مدال طلا و ابوالفضل تمجیدی از زنجان در همین وزن به مدال نقره برسد و امیررضا طاووسی کامکار از رازی کرمانشاه و امیررضا نوری لاله از غیرانتفاعی نبی اکرم (ص) تبریز نیز مشترکا سوم شدند.
در وزن ۸۷+ کیلوگرم، سعید فتحی از شهرکرد با برتری مقابل رقبا توانست مدال طلا را کسب کند و آرمان مهدوی راد از مازندران نیز دوم شد. ابوالفضل طالبی از زنجان و رضا تنهایی از تهران مشترکا سوم شدند.


( ۲ )

نظر شما :