شنا/ شاهرودی‌ها به جمع طلایی‌ها پیوستند/ شناگر نقره دوست خوارزمی

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۷۷۲۴ اخبار تصویری

 

شناگران دانشگاه صنعتی شاهرود در روز نخست مسابقات شنا صاحب دو مدال طلا و برنز شدند.
به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، روز نخست مسابقات شنای پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز، با برگزاری این مسابقات در ماده 100 متر آزاد آغاز شد که سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان با ثبت رکورد 53 ثانیه و 64 صدم ثانیه، موفق به کسب مدال طلا شد و امیررضا خراسانی شناگر دانشگاه خوارزمی تهران با ثبت رکورد 55 ثانیه و 11 صدم ثانیه مدال نقره را بر گردن آویخت؛ همچنین سید مرتضی حسینی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با 55 ثانیه و 55 صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد.
در ماده 66 متر قورباغه نیز فرشید قناعتی از دانشگاه صنعتی شاهرود با ثبت رکورد 43 ثانیه و 38 صدم ثانیه مدال طلا را برگردن آویخت؛ آرش وطن پرست از دانشگاه صنعتی شریف با 43 ثانیه و 92 صدم ثانیه و سید امین مهدی زاده از دانشگاه صنعتی شاهرود با 44 ثانیه و 30 صدم ثانیه به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند. 
همچنین در ماده 100 متر پروانه یاسین قنبرزاده از دانشگاه فردوسی مشهد با ثبت رکورد 59 ثانیه و 36 صدم ثانیه صاحب گردن آویز طلا شد. مدال نقره این ماده نیز با ثبت رکورد 1 دقیقه و 2 صدم ثانیه به امیررضا خراسانی شناگر دانشگاه خوارزمی رسید و علی نقوی از دانشگاه اصفهان با ثبت رکورد 1 دقیقه و 2 ثانیه و 93 صدم ثانیه مدال برنز را برگردن آویخت.


نظر شما :