شنا / کاشان و صنعتی شاهرود مدال‌های روز نخست را درو کردند

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۲ کد : ۱۷۷۵۳ اخبار تصویری

 

 

شناگران کاشان و صنعتی شاهرود ۶ مدال از مدال‌های روز نخست را خود اختصاص دادند.

به گزارش واحد خبر کمیته‌ی رسانه المپیاد پانزدهم، در ادامه روز نخست مسابقات شنای المپیاد دانشجویان پسر در دانشگاه تبریز، در ماده‌ی ۶۶ متر آزاد سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان با ثبت رکورد ۳۳ ثانیه و ۹ صدم ثانیه به دومین مدال طلای خود در این مسابقات دست یافت.

متین سهرابی از دانشگاه اصفهان با ۳۳ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه صاحب نشان نقره شد و کیانوش مشایخی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز با ۳۴ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

در ماده‌ی ۲۰۰ متر قورباغه آرش وطن پرست از دانشگاه صنعتی شریف با ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه طلایی شد و فرشید قناعتی و سید امین مهدی زاده هر دو از دانشگاه صنعتی شاهرود به ترتیب با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۵ صدم ثانیه و ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه دوم و سوم شدند.

اما در ۱۰۰ متر کرال پشت آریان صلواتی شناگر دانشگاه سنندج با رکورد ۱ دقیقه و ۱ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه صاحب مدال طلا شد و یاسین قنبرزاده از دانشگاه فردوسی مشهد با ۱ دقیقه و ۱ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه مدال نقره گرفت. همچنین امیرحسین بیگ محمدی از دانشگاه تهران با ثبت رکورد ۱ دقیقه و ۶ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

ماده‌ی ۱۳۳ متر مختلط انفرادی آخرین ماده‌ی روز نخست شنای پسران بود که در این ماده محمد مهمان‌نواز از موسسه آموزش عالی توس با ثبت رکورد ۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۵ صدم ثانیه مدال طلا را مال خود کرد و سید مرتضی حسینی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با ۱ دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه دوم شد و مدال نقره را بر گردن آویخت و در نهایت علی نقوی از دانشگاه اصفهان با ثبت رکورد ۱ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.


( ۱ )

نظر شما :