بسکتبال/ باخت سرافرازانه میزبان/ احترام به بلند قامتان دیار سهند

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۴ کد : ۱۷۷۵۷ اخبار تصویری

 

تیم بسکتبال تبریز در یک بازی نزدیک مقابل دانشگاه تهران با اختلاف ۸ امتیاز نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش واحد خبرکمیته رسانه المپیاد پانزدهم، در پنجمین روز از مسابقات بسکتبال امروز سه شنبه تیم دانشگاه تبریز و تهران به مصاف هم رفتند؛ در ابتدا تیم تهران در امتیاز جلو افتاد اما در ادامه تیم تبریز در امتیاز‌گیری‌ها فوق العاده عمل کرده  بطوریکه تبریز در کوارتر اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و همچنین در پایان کوارتر دوم با نتیجه ۴۷ بر ۳۷ به پیروزی رسید.
ولی در کوارتر سوم، تیم دانشگاه تهران با استفاده از تجربه بالای بازیکنانش، اختلاف را کاهش و در نهایت با نتیجه 68 بر 66 پایان کورتر را به سود خود رقم زدند.
در کوارتر چهارم بازیکنان تیم تبریز در پی جبران اختلاف امتیازات بودند اما تیم دانشگاه تهران با تجربه بالای خود توانست تیم تبریز را با اختلاف ۸ امتیاز و با نتیجه ۹۳ بر ۸۵ شکست دهد.
با این نتیجه تیم دانشگاه تهران به دیدار نهایی راه یافته و به مصاف تیم مازندران خواهد یافته و تیم دانشگاه تبریز برای کسب مقام سوم به مصاف تیم شهید بهشتی می رود.
تیم دانشگاه تبریز روز گذشته نیز یک بازی سنگین برابر فردوسی مشهد برگزار کرده بود که بازی به وقت اضافی کشیده و بازیکنان تیم تبریز در بازی امروز هم خسته و در دقایق پایانی از لحاظ قدرت بدنی افت کردند.


( ۱ )

نظر شما :