شگفتانه/مدعی که در پای فینال ناکام ماند/فینال دوم در رده بندی

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۴ کد : ۱۷۷۶۱ اخبار تصویری

 

رقابت‌های مرحله رده بندی و نیمه نهایی والیبال پانزدهمین المپیاد دانشجویان پسر کشور با شگفتی همراه بود و تیم تهرانی که مدعی سرسخت قهرمانی بود از رسیدن به فینال ناکام ماند.

در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی دو تیم تبریز و غیرانتفاعی امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفته بودند که ست نخست این بازی با برتری قاطع تیم مشهدی و نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به اتمام رسید اما تا دقایق پایانی ست دوم تیم تبریزی نمی‌خواست بازی را از دست بدهد و توانست امتیاز بازی را تا نتیجه برابر ۲۴ بر ۲۴ برساند و حتی در برهه‌ای از بازی که ۵ امتیاز عقب بود، ۳ امتیاز پیش بیفتد.

 در نهایت اما تبریز در ست دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۹ شکست خورد تا میزبان از رسیدن به فینال بازماند و تیم مشهدی نام خود را بر روی سکوی فینال بنویسد.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم پرادعای تهران در مقابل تیم غیرانتفاعی زند شیراز قرار گرفت که تقریبا تمامی تیم‌ها معتقد بودند بازیکنان تهرانی از قبل پای فینال هستند و کسی باور نمی‌کرد که بازی بین این دو تیم از ابتدا به نفع تیم شیرازی به پیش رود.

تیم زند شیراز که در ست نخست بازی مقابل تهران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسیده بود در ست دوم نیز با تکرار نتیجه قبلی و کسب ۲ پیروزی در دو ست شگفتی بزرگی در پای فینال رقابت‌های والیبال آفرید و تهران مدعی قهرمانی را به رده بندی فرستاد.

بر این اساس تیم‌های تبریز و تهران در فینال دوم رقابت‌ها برای کسب مقام سومی به مصاف هم می‌روند و دو تیم‌ قدرتمند غیرانتفاعی امام رضا(ع) و غیرانتفاعی زند شیراز برای کسب قهرمانی رقابت می‌کنند.


( ۱ )

نظر شما :