فوتسال/ قلم دبیر یا ماشه پلیس؟/فینال تمام تهرانی فوتسال المپیاد

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۵ کد : ۱۷۷۶۳ اخبار تصویری

 

 

دو تیم تهرانی فینال رقابت های فوتسال المپیاد دانشجویی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، قطار بازی های المپیاد به ایستگاه پایانی خود رسیده و در آخرین روز بازی ها فینال رشته های مختلف برگزار خواهد شد که بی شک یکی از جذاب ترین مسابقات فینال رشته فوتسال است که بین دو تیم مدعی تهرانی برگزار خواهد شد؛ البته این مسابقه دربی پیشتر در مسابقات انتخابی المپیاد در منطقه یک نیز برگزار شده بود که تربیت دبیر برنده آن مسابقه بوده است و به نوعی افسران مقتدر کشورمان می توانند در صورت پیروزی و کسب قهرمانی، جبران مافاتی بسیار خوب داشته باشند.

هر دو تیم تهرانی از سد تیم های قدرتمندی در این مسابقات گذشته و با شایستگی خود را به مسابقه فینال رسانده اند. شاگردان جناب سرهنگ انتظاری با غلبه بر تیم میزبان مقابل تماشاگران پرشور حاضر در سالن و حذف شهید چمران تیم چغر این دوره خود را راهی فینال کرده اند و در این مسابقه بیش از همه چشمشان به ساق پای ستاره خود علیرضا محمودی افسر خوش استیل کوهدشتی خواهد بود. 

در طرف مقابل نیز تربیت دبیر شهید رجایی با غلبه بر تیم با برنامه و منظم اصفهانی و البته سبقه برد برابر همین تیم افسری در مسابقات انتخابی، ثابت کرده تیمی بسیار مدعی است و با کاپیتان خوش ریش خود که آچارفرانسه این تیم نیز محسوب می شود، می تواند هر تیمی را شکست دهد. حال باید منتظر ماند و دید چه کسی فردا جام طلایی مسابقات را بالای سر خواهد برد و روز آخر المپیاد به کام آقا معلم ها خواهد بود یا پلیس های دوست داشتنی؟

البته شایان ذکر است که دو تیم شایسته دیگر المپیاد یعنی شهید چمران اهواز و اصفهان دیگر بازی مهم فردا را برگزار خواهند کرد و قطعا انگیزه کسب مدال برنز رقابت ها می تواند عامل تاثیرگذار جذابیت این مسابقه باشد. همچنین تیم های غیرانتفاعی خیام و ولیعصر رفسنجان برای کسب مقام پنجمی و تیم های هم زبان تبریز و ارومیه نیز برای کسب رده هفتم مسابقات مقابل هم قرار خواهند گرفت.


نظر شما :