بسکتبال/ تهران به دنبال جام/ مازندران در اندیشه انتقام

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۸ کد : ۱۷۷۶۵ اخبار تصویری

 

فینال رقابت‌های بسکتبال پانزدهمین‌ المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه تبریز بین تیم‌های مازندران و تهران برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، پس از برگزاری بازی‌های بسکتبال در مرحله‌ی نیمه نهایی، تیم‌های راه یافته به بازی فینال و رده بندی مشخص شدند که بر این اساس تیم‌های مازندران و تهران در فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت و شهید بهشتی و تبریز در برای کسب مدال برنز در بازی رده‌بندی رو در روی هم قرار خواهند کرد.

تیم‌های تهران و مازندران در حالی برگزار کننده‌ی بازی فینال هستند که در مرحله‌ی گروهی به‌عنوان هم گروه و برای صعود به مرحله‌ی بعد با یکدیگر به رقابت پرداختند و  اکنون در بازی فینال برای بالا بردن کاپ قهرمانی جدال خواهند کرد.

بازی این دو تیم در مرحله‌ی گروهی با برتری تهرانی‌ها به پایان رسید و اکنون باید دید که آیا تهران از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد یا این مازنی‌ها هستند که جام را به طبرستان خواهند برد.

اما رویای تبریزی‌های میزبان برای صعود به فینال محقق نشد و این تیم در دیدار رده بندی مقابل شهید بهشتی قرار می‌گیرد که از همان ابتدای بازی‌ها به‌عنوان یکی از مدعی‌های جدی قهرمانی محسوب می‌شد که با شکست مقابل مازندران در بازی نیمه نهایی از صعود به فینال بازماند.

براساس این گزارش دیدار رده بندی بسکتبال بین دو تیم تبریز و شهید بهشتی و دیدار فینال نیز ما بین دو تیم تهران و مازندران برگزار خواهد شد.


نظر شما :