شنا / حضور پررنگ ملی‌پوشان در سکو

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳ کد : ۱۷۷۷۶ اخبار تصویری

 

 

مسابقات شنا با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در پنج ماده‌ ۲۰۰ متر آزاد، ۶۶ متر پروانه، ۶۶ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه و ۴ در ۶۶ متر آزاد تیمی به کار خود پایان داد.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، در ادامه مسابقات شنای المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه تبریز و در روز پایانی این رشته، در ماده ۲۰۰ متر آزاد متین سهران از دانشگاه اصفهان با ثبت رکورد ۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۵ صدم ثانیه مدال طلا را برگردن آویخت.

همچنین محمد مهمان نواز از موسسه آموزش عالی توس با رکورد ۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۹۱ ثانیه دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد و مدال برنز این ماده نیز به سید محمد مهدی موسوی زارع از دانشگاه جهرم با رکورد ۲ دقیقه و ۶ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه رسید.

اما در ۶۶ متر پروانه، سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان با ثبت رکورد ۳۶ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه سومین مدال طلای خود را در این مسابقات بدست آورد و متین سهران از اصفهان با رکورد ۳۶ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه دوم شد و مدال نقره را بر گردن آویخت. همچنین آریان صلواتی از دانشگاه سنندج با رکورد ۳۶ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.

همچنین در ۶۶ متر کرال پشت، یاسین قنبرزاده از دانشگاه فردوسی مشهد با ثبت رکورد ۳۸ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه مدال طلا را از آن خود کرد و آریان صلواتی از دانشگاه سنندج با ۳۹ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه و سید امیرکامی شیرازی از دانشگاه تهران با رکورد ۴۱ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.


( ۲ )

نظر شما :