والیبال/همه دیدند جز داور خط نگهدار/توپ در زمین تبریز خوابید یا نه؟

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷ کد : ۱۷۷۸۴ اخبار تصویری

 

دیدار تیم‌های والیبال تبریز و تهران برای کسب مدال برنز یکی از شورانگیز ترین بازی‌ها با حضور تماشاگران بود که با یک حاشیه مهم همراه شد.
ست اول این دیدار با نتیجه 25 بر 22 به سود بازیکنان دیار شهریار به پایان رسید و تهران در ست دوم برای جبران نتیجه قبلی توانست بهتر ظاهر شود و با نتیجه 25 بر 20 مسابقه را به تساوی بکشاند.
ست سوم اما جنجال برانگیز ترین بخش این مسابقه بود چرا که تبریز از همان دقایق نخست توانست از تهران پیشی بگیرد اما در ادامه تهران با سرویس‌های بهتر به تبریز رسید. 
تبریز در ست سوم امتیاز 12 و تهران امتیاز 9 را داشت اما در ادامه تهران امتیاز خود را به 13 رساند. اوج این بازی نیز زمانی بود که تهران امتیاز امتیاز 14 را به دست آورد و توپی که سرنوشت واقعیش در ابهام بود. 
این توپ از سوی بازیکنان تهران به سمت تبریز پرت شد و تماشاگران اذعان ‌کردند که پشت خط زمین تبریز و به سود این تیم بود اما داور خط نگهدار پرچم خود را بالا نگه داشت تا امتیاز را به تهران ثبت کند و همین موضوع باعث شد جریان بازی که در حال تغییر بود، تقریبا به صورت کامل به سود تهران بازگردد. 
 اگر این امتیاز به تبریز داده می‌شد شاید ورق بازی برمی‌گشت اما چنین نشد و در ادامه تهران با رسیدن به امتیاز 15 در مقابل 13 امتیاز تبریز پیروز شد و به مدال برنز رسید.

 


( ۳ )

نظر شما :