معاون فنی المپیاد دانشجویان:

المپیاد با همت و شجاعت مجموعه مدیریتی دانشگاه تبریز به نقطه پایانی رسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۲ کد : ۱۷۸۰۳ اخبار تصویری

 

معاون فنی المپیاد دانشجویان گفت: بعد از گذشت 18 روز و با همت و شجاعت مجموعه مدیریتی دانشگاه تبریز المپیاد دانشجویان به نقطه پایانی رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رامین امیر ساسان، در آئین اختتامیه‌ی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز، اظهار کرد: المپیاد پانزدهم پس از گذشت دو سال کرونایی و با همت و شجاعت مجموعه‌ی مدیریتی دانشگاه تبریز در ۱۲ رشته برای پسران و ۱۰ رشته برای دختران با حضور ۱۱۸ دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم از ۲۹ تیر ماه تا پنجم مرداد ماه در دانشگاه تبریز برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: ۴۰ داور بین‌المللی، ۴۴ داور ملی و ۱۱۴ داور درجه‌ی دو و سه، دو هزار و 252 مربی، ورزشکار و سرپرست، ۳۰۰ عوامل اجرایی در مجموع دو هزار و 800 شرکت کننده در بخش پسران و دو هزار نفر در بخش دختران در این المپیاد حضور داشتند.
معاون فنی المپیاد گفت: دانشگاه تهران با ۱۹۹ امتیاز رتبه اول فردوسی مشهد با 155 امتیاز در رتبه دوم ، دانشگاه اصفهان با 120 امتیاز سوم و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مازندران، خوارزمی تهران و دانشگاه شهرکرد به ترتیب چهارم، پنجم و ششم شدند. 
وی افزود: خدا را شاکرهستیم که پانزدهمین المپیاد را به نقطه‌ی پایان رساندیم و با کسب رخصت از همه‌ی مربیان، ورزشکاران، داروان و مربیان، از شما می‌خواهم هر نقطه ضعفی را که وجود داشت، به بزرگی خود ببخشید؛ جادارد از واحدها‌ی ترابری، تغذیه و سایر واحدها که که گمنامانه زحمت کشیدند، تشکر کنم و با وجود اینکه افتخار حضور در پنج المپیک، پنج بازی آسیایی، ۵۰ بازی جهانی، قهرمانی آسیا و‌ جام جهانی را دارم اما با همه‌ی کمبودها، مسابقات ما در سطح آسیایی برگزار شدند.
امیرساسان گفت: وظیفه دارم از دکتر داداش پور،  رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر امامعلی پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، دکتر علیدوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر خدادادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه و تمامی انجمن‌ها و هیئت‌ها تشکر کنم که با جرأت، شهامت و شجاعت گل کاشتند و مخصوصا از نیروهایی که تخصص‌شان ورزش نبود اما تا مرز بیهوش شدن کار کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم و همه‌ی کسانی‌که به‌صورت گمنام کار کردند، تشکر می‌کنم.


( ۲ )

نظر شما :