سرمربی تیم افسری امام حسن مجتبی(ع) : برای موفقیت و قهرمانی در المپیاد برنامه سین داشتیم

۰۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۷۸۱۰ اخبار تصویری

 

سرمربی تیم افسری امام حسن مجتبی(ع) می گوید برای موفقیت و قهرمانی در المپیاد برنامه سین داشته اند.

سرهنگ حسن انتظاری سرمربی تیم فوتسال افسری امام حسن مجتبی(ع) که تیمش به مقام قهرمانی مسابقات المپیاد دست یافت گفت: بعضی مواقع زبان قاصر از بیان احساسات است و الان هم از همان زمان هاست و من نمی توانم احساس خودم را بیان کنم. قبل از هر چیز به تیم تربیت دبیر شهید رجایی تبریک می گویم. تیم بسیار منسجم، خوب و با اتحادی بودند. در کل رقابت نزدیکی بود و امیدوارم هر دو تیم در همه مراحل موفق باشند.

سرهنگ انتظاری در رابطه با نظم و انضباط خاص تیمش و داشتن برنامه برای مسابقات عنوان داشت: ما برای این مسابقات برنامه داشتیم؛ از زمان خواب بچه ها گرفته تا زمان تغذیه و تمرین و حتی زمان استفاده از تلفن همراه برنامه و زمان بندی خاصی داشتیم و حاصل نظم و انضباط هم چیزی نیست جز شخصیت قهرمانی که تیم ما داشت. البته که سایر تیم ها هم شایسته بودند و در هر صورت خواست خدا بود و ما هم زحمت کشیدیم و کمترین سهم در این قهرمانی برای من است.

وی در رابطه با شناختش از تیم تربیت دبیر و اینکه آیا این نتیجه انتقام شکست در فینال منطقه یک بود نیز گفت: من اسمش را انتقام نمی گذارم. ما به کادرفنی، بازیکنان و همه عوامل حریف احترام می گذاریم. بالاخره شرایط مسابقه است و یک تیم باید پیروز شود. در تهران با این تیم بازی کردیم و در ضربات مرگبار پنالتی باختیم. برای این مسابقه برنامه ریزی داشتیم و شکر خدا به خواسته خود نیز رسیدیم.

انتظاری در پایان در رابطه با کامبک تیمش بعد از دریافت گل اول نیز اظهار داشت: بچه ها به شخصیت قهرمانی رسیده بودند که حتی اگر گل هم بخوریم چیزی تمام نشده و بازی در جریان است. بچه ها اعتماد به نفس کافی را داشتند و خوب به بازی برگشتند.

 

 


( ۲ )

نظر شما :