رئیس تربیت بدنی دانشگاه شهید رجایی:

احسنت به تبریز که شجاعانه وارد میدان شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸ کد : ۱۷۸۲۲ اخبار تصویری

 

 

رئیس تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شجاعت دانشگاه تبریز در برگزاری مسابقات را تحسین کرد.

دکتر ادیب پور رئیس تربیت بدنی دانشگاه شهید رجایی در رابطه با کم و کیف مسابقات المپیاد عنوان داشت: دست تمام کسانی که زحمت کشیدند و بازی ها را برگزار کردند درد نکند. بعد از ایام کرونا که مسابقات تعطیل شد، همه دانشجویان چشمشان به این دوره بود. از همه همکاران عزیز در همه رشته ها که به برگزاری مناسب مسابقات کمک کردند سپاسگزارم.

ادیب پور در رابطه با میزان رضایتش از نتایج دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز گفت: بچه ها چه در بازی های منطقه ای که برای کسب سهمیه بود و چه در المپیاد بسیار زحمت کشیدند. تمرینات سختی داشتند و از تحملشان متشکرم و نتایجش را هم گرفتیم و رشته هایی که اعزام کردیم در حد قابل قبولی موفق بودند.

وی در رابطه با نائب قهرمانی تیم فوتسال این دانشگاه نیز اظهار داشت: بازی نزدیکی بود و نتیجه هم بیانگر همین مساله است. در مسابقات منطقه نیز باهم بازی کردین و در ضربات پنالتی بردیم. از بچه های خودمان بابت زحماتشان متشکرم و به تیم افسری بابت قهرمانی و تیم اصفهان بابت کسب مقام سوم تبریک می گویم. 

دکتر ادیب پور در پایان در رابطه با میزبانی تبریز نیز گفت: باید به شجاعت و شهامت مسئولین تبریز احسنت گفت. از چند سال پیش قرار بود دانشگاه دیگری این مسابقات را برگزار کند که به یکباره آن دانشگاه از انجام این کار سر باز زد. در دل خود گفتم احسنت به تبریز که مردانه به میدان آمد و خیلی هم خوب برگزار کرد. دست همگی درد نکند.


( ۳ )

نظر شما :