گزارش نهایی فوتسال/پوکه قهرمانی در جیب افسران آینده کشور/ تیک طلایی زیر پای برنامه "سین"

۰۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۹ کد : ۱۷۸۳۵ اخبار تصویری

 

 

مسابقات قهرمانی فوتسال المپیاد با قهرمانی تیم افسری امام حسن مجتبی(ع) به پایان رسید.

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه المپیاد پانزدهم، مسابقات فوتسال المپیاد دانشجویی در نهایت با قهرمانی تیم افسری امام حسن مجتبی(ع) به پایان رسید تا کام پلیس های آینده مملکت شیرین باشد. در این دوره از رقابت های فوتسال دانشجویی تیم های مطرحی با بازیکنان لیگ برتری شرکت داشتند و بسیار با نظم و برنامه و تمرین پای به میدان مسابقه نهاده بودند. در نهایت این تیم افسری امام حسن مجتبی(ع) بود که با درخشش ویژه ستاره دهدشتی خود که جزو برترین بازیکنان رقابت ها بود توانست قهرمان المپیاد شود. علیرضا محمودی افسر شماره هفت خوش استیل تیم جناب سرهنگ انتظاری، درخشان ترین بازیکن تیمش بود و با گل های مهمش سهم بزرگی در قهرمانی تیمش داشت و چه بسا اگر مسئولین برگزاری اقدام به اعلام نفرات برتر تورنمنت می کردند، می توانست کاندیدای اصلی کسب بهترین بازیکن رقابت ها باشد. البته در این میان نباید از نظم و انضباط خاص تیم افسری بگذریم که زیرنظر سرمربی محجوب خود بدون هیچ حاشیه ای آماده اجرای فرامین این بار در زمین مسابقه بودند. به جرات می توان دلیل قهرمانی تیم افسری را یکی بودن همراه با نظم و انضباط دانست و جالب است حتی بدانید این تیم برای رسیدن به هدف خود حتی برنامه سین نیز تدارک دیده بود.

اما تیم نائب قهرمان فوتسال المپیاد دانشجویی، تیم تربیت دبیر شهید رجایی بود. آقامعلم ها که از همان ابتدا هم جزو شانس های قهرمانی محسوب می شدند، عملکرد پر فراز و نشیبی در طول تورنمت داشتند و تنها تیمی نیز بودند که نتیجه یک دیدارشان در ضربات پنالتی مشخص شد. آبی پوشان البته در دیدار پایانی شانس همراهشان نبود و نتوانستند از گلی که ابتدای بازی به ثمر رسانده بودند حفاطت کنند و در نهایت با پذیرش کامبک دستشان از جام کوتاه شد.

اما تیم سوم رقابت های فوتسال میزبان بعدی المپیاد است. دانشگاه اصفهان تیمی بسیار بابرنامه و البته مقتدر بود که نتیجه دیدار رده بندی نیز گواه این موضوع است. پسران اصفهانی با اینکه نتوانستند به فینال برسند ولی با برد مقابل شهید چمران اهواز مقابل دیدگان رئیس دانشگاهشان تورنمنت را با شادکامی به پایان رساندند.

اما بی شک شگفتانه این رقابت ها حذف زودهنگام غیرانتفاعی خیام با بازیکنان مرشمار لیگ برتری اش بود. تیمی بسیار منسجم با سبک بازی روان که اگر توپ با آن ها مهربان بود می توانست به مقامی بهتر از پنجمی رقابت ها دست یابد.

نتایج مسابقات فوتسال بدین قرار است:

نتایج دور گروهی:

گروه A:

تبریز ۱ - ۰ غیرانتفاعی زند شیراز
تبریز ۱ - ۲ تربیت دبیر شهید رجایی
غیرانتفاعی زند شیراز ۱ - ۴ تربیت دبیر شهید رجایی

گروه B:

مازندران ۱ - ۲ شهید چمران اهواز
مازندران ۲ - ۴ اصفهان
شهید چمران ۲ - ۷ اصفهان

گروه C:

پیام نور قم ۱ - ۶ ولیعصر رفسنجان
پیام نور قم ۱ - ۴ غیرانتفاعی خیام 
ولیعصر ۰ - ۳ غیرانتفاعی خیام

گروه D:

ارومیه ۱ - ۲ افسری امام حسن مجتبی(ع)
ارومیه ۰ - ۰ ایلام
افسری امام حسن مجتبی ۵ - ۰ ایلام

مرحله حذفی:
تربیت دبیر شهید رجایی 1(5) - (3)1 ارومیه
اصفهان 3 - 5 ولیعصر رفسنجان
غیرانتفاعی خیام 1 - 0 شهید چمران اهواز
افسری امام حسن مجتبی 0 - 2 تبریز

مرحله نیمه نهایی:
ولیعصر رفسنجان 1 - 2 ارومیه
غیرانتفاعی خیام 0 - 3 تبریز
تربیت دبیر شهید رجایی 3 - 4 اصفهان
افسری امام حسن مجتبی(ع) 1 - 5 شهید چمران اهواز

تعیین مقام هفتمی:
تبریز 4 - 5 ارومیه

تعیین مقام پنجمی:
غیرانتفاعی خیام 1 - 2 ولیعصر رفسنجان

رده بندی:
اصفهان 0 - 7 شهید چمران اهواز

فینال:
افسری امام حسن مجتبی(ع) 1 - 2 تربیت دبیر شهید رجایی

 


( ۳ )

نظر شما :